wtorek, 22 października 2013

2. RECENZJA / REVIEW - Krem Bawełna, Bielenda


Hej Wszystkim !
Dzisiaj postanowiłam zrecenzować Wam moje najnowsze odkrycie. 

Bielenda, Bawełna, Krem na dzień i na noc
Cena: 12.90
Pojemność : 50ml
Dostępność : Rossmann, Vica, małe drogerie

Skład : Aqua (Water), Ethylhexyl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Coco-Caprylate/ Caprate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Ceteareth-18, Glyceryl Stearate, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Dimethicone, Allantoin, Propylene Glycol, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Extract, Urea, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, PEG-100 Stearate, Polyacrylamide /C13-14 Isoparaffin/ Laureth-7, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Xanthan Gum, Disodium EDTA, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool.



Ja używam tego kremu do mojej wieczornej pielęgnacji. Krem szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Ma przyjemny delikatny zapach. Średnio nawilża. Po użyciu nie ma uczucia napięcia. Przy moim mieszanym typie cery krem bardzo dobrze się spisuje. Nie znalazłam u niego wady.     


Jak na tę cenę jest ok. 
Ocena : 7/10


Używałyście? Jak u Was się sprawdził?


pozdrawiam ev.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz