poniedziałek, 28 października 2013

8. Haul / Zakupy, co mi przybyło w październiku


OK przyznaję w tym miesiącu zaszalałam z lakierami. Ale każdy z nich mnie urzekł i nie mogłąm się powstrzymać. Zresztą to właśnie zakupy lakierowe w tym miesiącu bardzo poprawiały mi humor. A to efekt mych zakupów...

Biederonka:
 Płyn micelarny, Be beauty, 7.99zł
 Krem do depilacji, Eveline, 3.99zł


Fajna promocja trafiła mi się gdy pojechałąm na weekend do rodzinnego miasta. W POLOmarket pojawiły się lakiery Maybelline. Za jedną sztukę płąciło się 6.99zł ale jak wzięliśmy 2 to płaciliśmy razem za nie 8.99zł. No i skorzystałąm wybrałam dwa odcienie:
odcień czerwono-pomarańczowy to 155
a śliczny niebieski to 120


Super Pharm :
Odżywka do włosów, Nivea, 7.99zł
Maska do twarzy, Ziaja, 1.69zł
Lakiery MIYO, 1.99zł za sztukę, kolorki :
56 SUPER STAR
59 SAPPHIRE SPARKLE
72 DESERT


ROSSMANN :
Lady Speed Stick, Lilac, 6.99zł
Maska do twarzy, Efektima, 2.99zł
Wibo, WOW glamour sand, numerki 1, 3 i 4,  7.69zł za sztukę
Lovely, Matte Top Coat, 7.19zł
lakiery z Eveline, numerki : 410 i 411, 5.99zł za sztukę


A na wysepce Golden Rose znalazłam dwóch przyjemniaczków :
seria Paris numerek 222, 5.90zł
seria Miss Selene numerek 121, 3.20zł


pozdrawiam ev.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz