środa, 30 października 2013

10. Czym "ogrzać" usta w chłodne dni

Za oknem coraz chłodniej, sezon grzewczy już tuż, tuż. 
Jak wiadomo nasza skóra w tym okresie żyje własnym życiem i miewa różne nastroje.
Ja już od kilku lat przeżywam tę samą historię, kiedy zaczynamy grzać w pokojach to na moim nogach często pojawiają się krostki, które są wynikiem przesuszenia skóry. Z twarzą nie jest aż tak źle, ponieważ ja mam mieszany typ cery w kierunku do tłustej. Wiadomo policzki lekko się czerwienią ale nie mam z tym zbyt dużego problemu. Na noc staram się w tym okresie nakładać tłusty krem na moje policzki. No i właśnie wiele z Nas zapomina w tym chłodniejszym okresie o pilęgnacji naszych ust. 

Ja jednak staram się chociaż raz w tygodniu zrobić im peeling domowy na bazie miodu, witaminy E i cukru. Doskonale się to sprawdza, na przesuszonych ustach likwiduje suche skórki. A dla Naszych ust to sama radość! 

A co z nawilżaniem?
Otóż to! Dla mnie to podstawa. Ja zresztą przez cały rok nakładam na noc różne balsamy czy masełka. Jednak jesienią i zimą staram się dostarczyć moim ustom jak najwięcej nawilżenia. Zapewniją mi to 3 balsamy do ust.

Od lewej :
1. AVON, Balsam z woskiem pszczelim, 15ml, Cena ok. 12zł
2. AVON, Uniwersalny balsam Brzoskwinia i Bawełana, 15ml, Cena ok. 12zł
3. ORIFLAME, Tender Care, 15ml, Cena ok. 20zł




Wszystkie trzy mają identyczną konsystencję. Świetnie nawilżają usta. 
Te z Avon mają przyjemne zapachy.
Chyba nie potrafiłąbym wskazać najlepszego z nich.
Dodatkowo ten z woskiem pszczelim dobrze sprawdza się na moje łokcie.
Wszystkie wypróbowałam już jako balsam na skórki wokół paznokci i rewelacyjnie się spisały. 
Nie znikają z ust za szybko.
Absolutnie najbardziej wydajne produkty! 



Jest niestety jeden malutki minus... opakowania . 
Jak mnie wkurza wosk pod paznokciami... 
Opakowania do wymainy - APELUJĘ !
      mimo wszystko wybaczam za świetne działanie balsamów.



Macie, używacie?
Co sądzicie o nich?
Może znaleźliście inne zastosowanie dla tych balsamów?
pozdrawiam ev.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz