czwartek, 7 listopada 2013

14. #1 Projekt Denko

I oto są zdenkowani na przełonie sierpień/wrzesień/październik!


1.Jedwabisty olejek do ciała, Skin So Soft, Avon [ bardzo fajny olejek, przyjemny zapach, nie zostawiał tłustego filmu na ciele, mega wydajny, delikatnie nawilżał ]
2.Peeling myjący, Naturia Czarna Porzeczka, Joanna [ chyba każdy zna te peelingi, na co dzień super do delikatnego złuszczenia naskórka, zapach chemiczny ale bardzo ładny, na pewno skuszę się na inne zapachy z tej serii ]
3.Szampon do włosów, Babydream [ po prostu pokochały go moje pędzle, mi niestety bardzo plątał włosy ]
4.Szampon do wwłosów normalnych i przetłuszczających się, Nagietek lekarski, Green Pharmacy [ na początku spisywał się bardzo dobrze ale po pewnym czasie ta sama historia co z wyżej wymienionym szamponem, strasznie plątał włosy, brak w nim parabenów, SLS i SLES, zapach aptekarski, po umyciu nim włosów czułam, że na prawdę dobrze je umył ]
5.Żel pod prysznic, Bali Spa z solą morską z wyspy Bali, Be Beauty [ ostatnio mój ulubiony żel pod prysznic, zapach cudowny, świeży, morski, ma lekkie granulki, zapach średnio utrzymuje się na ciele po kapieli ale ja itak zawsze nakładam jakiś balsam lub masło do ciała, w miare wydajny, na pewno wrócę do niego ]
6.Żel pod prysznic, Morski, Shower [ najzwyklejszy żel pod prysznic, pienił się średnio, kupiony za jakieś 3zł, szybko się zużył, zapach fajny, morski, żel nie nawilżał ]



7.Płyn micelarny, Be Beauty [ mój ulubiony płyn micelarny, faworyt już od pierwszego użycia, niezastąpiony, zapach przyjemny, nie podrażnia mi oczu ]
8.Antyprespirant w aerozolu, Clear Aqua, Crystal, Rexona [ słaby, jak dotąd najsłabszy z antyprespirantów, które miałam z Rexony, wydawało mi się, że w ogóle nie ma tej obiecanej ochrony przed potem, nie wrócę do niego ponownie ]
9.Żel wyszczuplający i modelujący sylwetkię, My Silhouette, Nivea [ używałam go bez ćwiczeń więc nie mogę za bardzo powiedzieć o jego działaniu wyszczuplającym, wydajny okropnie, bardzo długo go męczyłam, zapach bardzo przyjemny, skóra po nim była delikatnie napięta i nawilżona ]
10.Emulsja do higieny intymnej, Lactacyd Femina [ ulubieniec od ponad roku, moja chyba 6 buteleczka, nie podrażnia, delikatnie myje, odświaża, zawiera kwas mlekowy, polecam wypróbować ]
11.Zmywacz do paznokci z lanoliną i gliceryną, Be Beauty [ nie zawiera acetonu, dobrze zmywa, nie narzekam, na pewno kupię więcej buteleczek, zapach przyjemny, nie wysusza skórek wokół paznokci ]



12.Płatki kosmetyczne, Carea [ uwielbiam, nie rozdwajają się, nie zostawiają włókien, idelanie radzą sobie ze zmyciem makijażu ]
13. Płatki kosmetyczne z Aloe Vera, Carea [ totalne przeciwieństwo brata, beznadziejne płatki, rozwarstwiają się, włókna są na całej twarzy po zmyciu makijażu, odradzam ]
14.Balsam do ust, lipSPA therapy, Oriflame [ i kolejny świetny produkt, doskonale nawilża, ja zostawiałam go na noc na ustach i rano czułąm jakie usta są nawilżone, delikatny bardzo fajny zapach, wydajny, już zamówiłąm kolejne dwa opakowania ]
15.Skoncentrowana odżywka do paznokci, 8w1Total Action, Eveline [ dzięki niej przestałam obgryzać paznokcie, pomaga mi w walce o piękne, długie paznokcie, już używam kolejnego opakowania, mi nie zrobiła krzywdy, spisuje się bardzo fajnie, jedyną wadą jest to, że dość szybko gęstnieje ]



16.Odświeżający dezodorant, Floral Dream, Adidas [ zapach fajny, świaży, szybko się ulatniał, nie utrzymywał się praktycznie wcale, nie wydajny ]
17.EDT, Secret Fantasy, Avon [ zapach nie dla każdego, ciężki, bardzo słodki, nawet dość dobrze się utrzymywał, typowo jesienny ]
18.EDT, Pur Blanca, Avon [ u mnie wersja bez atomizera, troszkę nieporęczna, zapach intensywny, słodki, kwiatowy, ale kto nie zna tych perfum ;) ]
19.Dezodorant w naturalnym spray'u dla kobiet, Intimately Beckham [ uwielbiam! zapach to magia, ten dezodorant nie utrzymywał się rewelacyjnie dlatego wybieram się po perfumy ]

A ajk Wasze denko? Ja się wzięłam w końcu za wykańczanie produktów bo jeszcze kilka miesięcy temu potrafiłąm mieć otwarte 3 kremy naraz bądź 7 balsamów, nie to nie żart. Tak było!
pozdrawiam ev.

5 komentarzy:

  1. Nie jedną rzecz chciałabym wypróbować!
    Pozdrawiam i zapraszam do zaobserwowania mojego bloga, postaram się odwdzięczyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z Adidasa mam to niebieskie psikadełko, pachnie obłędnie, ale zapach znika już po kilku minutach:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wszystkie te zapachy z Adidasa mają to do siebie, że zapach niestety ulatnai się szybko .

      Usuń
  3. Genialne zużycia! Nie miałam okazji używać ani jednego kosmetyku z Twojej gromadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbowaqnie przede wszystkim płynu micelarnego z BeBeauty! pozdrawiam.

      Usuń