wtorek, 12 listopada 2013

17. Recenzja / Review : Tusz do rzęs 2in1 volume, Essence

Niedoceniony gigant. O kim mowa? 
To mój ulubiony tusz do rzęs. 
Mam już 3 tubkę tego tuszu. No ale po kolei.
Cena : 13.99zł
Dostępność : Natura, Vica
Pojemność : 10ml 



Z tym cudakiem poznałam się ponad rok temu. Przez przypadek kupiłam go w drogeri Vica gdyż skończył mi się tusz, brat z półki Essence. No i wpadł w moje ręce ten. 

Posiada dwie szczoteczki :
LOOK 1 to naturalne pogrubienie, ja widzę dodatkowo niewielkie wydłużenie

LOOK 2 spektakularne pogrubienie, mega wydłużenie.



Co i jak ? 
Faktem jest że LOOK2 skleja rzęsy ale przy dobrej technice da się wszystko wypracować. 
Czerń jest głęboka. 
Każda z tubek tuszu starczyłą mi na ok.4 miesiące prawie codziennego używania.
Ze zmywaniem u mnie nie było problemu ( płyn dwufazowy Essence idealnie zmywał go z rzęs).
Tusz po całym dniu nie osypuję się i cały zcas wygląda tak jak po nałożeniu. 
Polecam !!! Koło niego nie da się przejść obojętnie. 
Niżej zdjęcia jak tusz prezentuje się na rzęsach.

 (LOOK1 - brak tuszu)
 (LOOK1+2 - brak tuszu)
 (LOOK1+2 - LOOK1)
 (LOOK1+2 - LOOK1+2)


A jaki tusz jest Waszym ulubieńcem? 
Co sądzicie o tuszach z Essence?
pozdarwiam ev.

2 komentarze:

  1. Wow!! Opakowanie mnie nie zachęciło ale efekt niezły :))

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt fajny, jeszcze nie miałam tuszu z Essence :)

    OdpowiedzUsuń