środa, 6 listopada 2013

13. Recenzja / Review : Peeling do twarzy, Refresh, Kolastyna

To chyba mój pierwszy produkt z tej marki. Kupiłam go jakieś pół roku temu i wyrobiłam sobie o nim nie bardzo pozytywną opinię.




Fakty:
Pojemność: 75ml
Dostępność: Rossmann, Natura, Vica
Cena: około 14zł 



Peeling ma kremową konsystencję, nie wysusza, opakowanie poręczne, wygodne. 
Brak parabenów działa na korzyść tego peelingu. 



Zapach przyjemny ale poza tym plusów brak. 
Niestety peeling ma niewielką ilość drobinek złuszczających, słabo radzi sobie z peelingowanie naszej skóry. Myślę że dla skóry wrażliwej będzie bardziej przydatny ale przy moim mieszanym typie cery wypada słabo. Z wydajnością nie jest źle. 
Najbardziej jednak zawiodłąm się na tym, że na opakowaniu wyraźnie jest napisane :
 'CERA NORMALNA I MIESZANA' a tu nic. Żadnych efektów. 
(te brązowe kropeczki to granulki złuszczające)

Zaryzykowałam raz i wypróbowałam go odrazu jako kosmetyk do zmycia makijażu i klapa. 
Po umyciu twarzy peelingiem przetarłam wacikiem kosmetycznym po twarzy i podkłąd w dalszym ciągu pozostawał na mojej twarzy. Kiepski produkt. 
Ocena: daje 2/10 za ładny zapach i wydajność

Miałyście? Jak u Was się sprawdził?
pozdarwiam ev.

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę ten kosmetyk.. Przynajmniej ma urocze opakowanie:D

    / lakiery claries i paletka cieni wolne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda opakowania nie można mu odmówić ;)

    OdpowiedzUsuń