wtorek, 5 listopada 2013

12. Ulubieńcy października



1. Lakier do paznokci, nr 04, Texture Effect, ADOS, 10ml
bardzo fajny kolorek, lakier piaskowy, utrzymuje się do 6 dni na paznokciach
2. Woda toaletowa Shine, Heidi Klum, 15ml
wydajny, mocny zapach, typowo ciężki, jesienny


3. Krem do twarzy Bawełna, Bielenda, 50ml
recenzja tutaj!
4. Dwufazowy płyn do demakijażu oczu, Essence, 125ml
recenzja tutaj!


5. Wygładzające mleczko do ciała, Nivea, 250ml
szybko się wchłania, zostawia skórę delikatnie nawilżaoną, przyjemny zapach
6. Sól do kąpieli, Werbena, The Secret Soap Store, 100g
kilka ziarenek do wanny i mega ładny zapach się ulatnia, sól wydajna, zapach nie utrzymuje się za specjalnie na skórze ale kąpiel jest dużo przyjemniejsza



7. Cień do powiek 465DS, Inglot
przepiękny kolorek, fioletowo-brązowy z drobinkami, idealny w załamanie powieki, utrzymuje się cały dzień na powiekach, nie osypuje się
8. Błyszczyk do ust 07 KISS KISS KISS, Stay with me, Essence, 4ml
łądna czerwień, z utrzymaniem jest nieźle chociaż mogłoby być lepiej, odrobinkę za bardzo się klei, zapach przyjemny


A co dla Was w tym miesiącu było kosmetykiem niezawodnym?
pozdrawiam ev.

5 komentarzy:

  1. Krem z Bielendy i płyn do demakijażu Essence mnie bardzo zaciekawiły. Tego płynu dotąd nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten płyn z Essence upolowałam za niecałe 10zł w Naturze więc polecam zajrzeć. Godny uwagi ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. błyszczyk stay with me ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten błyszczyk ale ma śliczny kolor :) ja w zeszłym miesiącu pokochałam masełko z Orientany oraz bazę pod cienie artdeco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam dużo pozytywnych opinii o tej bazie z artdeco, chyba w końcu się na nią skuszę ;) pozdrawiam :*

      Usuń