czwartek, 31 października 2013

11. LAKIEROWO : Maybelline, Colorama, nr.155


Nie mogłam się powstrzymać. 
Szok!
Już wyczuwam ulubieńca tej jesieni.
Słuchajcie misie, po zakupie lakieru z Maybelline na promocji postanowiłam go nałożyć na moje pazurki jak najszybciej. Okazał się mistrzem! Ale od początku...
Cena: ja kupiłam na promocji 2 za 8.99zł,regularna cena to ok. 13zł
Dostępność: Rossmann, Natura
Pojemność : 7ml
Kolor : 155
Krycie : 2 standardowe warstwy
Pędzelek bardzo fajny, długie ale niezbyt szerokie włoski - ja taki właśnie lubie.
+ dość szybko wysycha
+ utrzymanie się na paznokciach.
Dziś jest 5 dzień i mam tylko w niewielkim stopniu zdarte końcówki. No i delikatnie odrosły mi paznokcie co widać na zdjęciach. Więc dziś postanowiłam jeszcze nanieść na dwa palce matowy Top Coat z Lovely i jest bardzo dobrze. Efekt super !
Wybaczcie za jakość zdjęć ale nie zdążyłam zrobić ich w świetle dziennym oraz za stan moich paznokci ale tak jak pisałąm wcześniej 20 lat obgryzania zrobiło swoje. Teraz je regeneruje i już nie obgryzam. Ale są bardzo kruche. Bliżej opiszę Wam moje zmagania z paznokciami w niedalekiej przyszłości. 





Posiadacie w swojej kolekcji ten kolor bądź inne kolory z tej serii?

Koniecznie napiszcie jak sprawują się inne kolorki.
pozdrawiam cieplutko ev.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz