niedziela, 27 października 2013

7. Bestsellery : TOP 3 pomadki na sezon jesienny



Hej Mysie !
Za oknem piękna złota jesień. Wrocław długo raczy nas ładną pogodą. Nie to żebym narzekała ale czasem mam ochotę popatrzeć jak za oknem pada deszcz. Lubię się wtedy rozmarzyć i odpłynąć..
A co do tego jak ja goszczę jesien na ustach to mam moich 3 faworytów, którzy byli ze mną już w zeszłym roku. No może prócz jednego, który trafił do mojej kosmetyczki na początku tego roku.
Zaczynajmy prezentacje.

To mój ulubieniec bez względu na porę roku. Towarzyszy mi zawsze. MUST HAVE. Gdy nakłądam go na usta wiem, że jest dopełnieniem mojej kobiecości. Calvin Klein - Delicious Luxury Creme Lipstick - nr.110 FLUTTER
Mamy tu 3,5g produktu,
Kremowa konsystencja 
Pomadka utrzymuje się do 5 godzin  ( nawet podczas jedzenia ! )
Cena : od 50zł nawet do 90zł
Zapach - brak.
Nie podkreśla suchych skórek!
Kolor to połaaczenie ciepłej czerwieni z nutką różu, przynajmniej w moim odczuciu.
Ja po prostu uwielbiam ten kolor, jest idealny. Świetnie nadaje się do mojej bladej cery. 




Kolejnym ulubieńcem jest Avon - Plump Pout Lipstick - Beige Nude. Stapia się z ustami dając efekt podobny do nude.Chociaż wpada lekko w brąz. Kremowa konsystencja. Łatwo się rozprowadza. Niestety lekko podkreśla suche skórki. Ale można mu to wybaczyć.
Pojemność to 3,6g.
Cena : około 30zł, dość często na promocji za 23zł.
Zapach wyczuwalny, dość przyjemny.
Na ustach dość szybko zanika, częste pooprawki w ciągu dnia.
Mimo to jest moim ulubieńcem. Kolor piękny, zapach mi nie przeszkadza. Do mocno podkreślonych ust sprawdza się świetnie.




I jeszcze jeden mistrz makijażu ust. To Rimmel -Kate - nr.16
|Róż o różnej gamie intensywnośći. Położony na ustach delikatnym ruchem daje lekko różowy kolor. Przy kilkakrotnej aplikacji daje bardzo intensywny kolor. Zapach okropnie uciążliwy. Pachnie dla mnie winem. Utrzymanie na ustach jest dość dobre. Lekko podkreśla suche skórki.
Cena to około 20zł.
Pojemność : 4g.
Ja tą szminkę bardzo lubie. Ma ładny kolor i na jesień sprawdza się rewelacyjnie. 





A jakie są Wasze typy na jesień ?
pozdrawiam ev.

2 komentarze:

  1. O raju,jaką Ty masz anielską urodę i sexy usta!!*__* Ja chyba zacznę zakładać papierową torbę na łeb :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam o sobie takiego dobrego zdania ale bardzo dziekuję za miły komentarz :) jesteś piękną dziewczyną , akcja Doceniamy siebie :)

    OdpowiedzUsuń